Житейски сюжет




Още като малка се пристрастих към евтините парфюми. Ароматът им беше пропит във възглавницата ми. Може би оттам започна всичко. В крайна сметка, каква може да стане жена, чиято майка също е била проститутка? Нищо, не съжалявам. Животът ми е поносим. Няма да е дълъг и това е някаква утеха. Понякога дори ми харесва. Или се заблуждавам. В крайна сметка, всички ще свършим по един и същ начин. Никой не е по-добър от другия. И аз не съм по-лоша от някоя учителка, да кажем.

Спомням си първия път. Оня, който се беше прибрал с майка ми, каза, че предпочита мен и тя, без да се замисли, затвори вратата след себе си, оставяйки ме сама с него. Бях уплашена. Сега не съм. Нищо страшно не се случи. Повтарям си го всяка вечер, преди да заспя. Даже съм по-добре от майка ми. Тя трябваше да обикаля из улиците, а аз просто имам профил в един сайт. Всеки, който ме иска, се обажда и си запазва час. Чиста работа.

Имам редовна клиентела и приходящи. Обикновено на ден се изреждат около седем до девет души. Не обичам да работя вечер. Предпочитам да ходя на кино. Харесвам късните прожекции. Когато салонът е пълен, имам усещането, че се сливам с публиката. Аз съм една от тях. Нито по-добра, нито по-лоша. Те ме приемат за равна. Ако пък е празен, тогава ми харесва, че потъвам в мекия сумрак. Сюжетът на филма ме поглъща и аз ставам част от него. Често си се представям в ролята на главната героиня. Много обичам романтичните филми. Но не и тези, в които сексът е преекспониран. Всички го правим. Аз, може би по-често, та нямам нужда да го гледам в свободното си време. Не е кой знае какво. Само девствениците и незадоволените му се радват. И се кискат. Мразя, когато някой се киска по време на любовна сцена.

Сутеньорът ми не е доволен, че не работя нощем, но не ми прави проблем. Не ме бие и е честен, доколкото може. Добър човек е. Един от малко, които познавам. Работим заедно от пет години. Един обяд дойде при мен като клиент. Тогава работех с друг, който ме крадеше. След като свърши часът (аз винаги си държа на думата и като кажа час, значи час), той ме разпита с кого работя и при какви условия. Казах си всичко. След няколко дни цъфна на вратата ми. Каза, че вече работя за него. Учудих се, но не задавах въпроси. Само му отвърнах, че не приемам клиенти след 8.30ч. вечерта. Кимна ми в знак на съгласие.

Общо взето, животът ми не е лош. Вземам добри пари. Имам собствен апартамент в центъра на града. Също така карам чисто нова кола, Ауди. Редовно ходя на фризьор, маникюр и педикюр. Поне веднъж месечно посещавам СПА център с една колежка. Там не работим! Плащаме си като всички останали. И, най-важното, всяка вечер съм на кино. Живея точно до мола. Така че, салонът е на пет минути от нас.

Здрава съм. Всеки месец ходя на контролни прегледи и си пускам пълни кръвни изследвания. Пазя се. Майка ми май умря от сифилис. Така де, първо полудя и после изчезна от вкъщи, затова казвам, че е умряла. Не съм я виждала от девет години. Не мога да си представя, че е жива и някъде там се радва на втори живот. Не, веднъж тръгнеш ли по тоя път, връщането е почти невъзможно. Не се оплаквам, не ме разбирайте погрешно. Просто понякога преди да заспя си мисля, дали утре няма да ме пречука някой откачалник или няма да ме хване някоя болест. Знаете как е, всички имаме своите страхове.

Ако някога ви попадне моята обява, обадете ми се. Може и само да си поговорим. Не е лошо. Всички имаме нужда от компания и то по-често, отколкото си мислим. Бъдете здрави и се пазете! А, да, никога не съдете хората за начина им на живот, още повече, когато не ги познавате. Дерзайте! И, ако ще се правите на джентълмени, запомнете, че обичам евтини парфюми като на майка ми.


                                                              автор Гергана Павлова

Коментари

Популярни публикации